GPUOpen – czyli kolejna odpowiedź AMD na poczynania zielonych!

AMD po raz kolejny kontratakuje i  tym razem szykuje odpowiedź na technologię GameWorks. GPUOpen (bo tak będzie się nazywać technologia AMD)  ma być w pełni wolnym oprogramowaniem dla twórców gier, więc ich deweloperzy będą mogli wprowadzać poprawki do kodu i dowolnie go optymalizować jeśli zajdzie taka potrzeba.

O #2

GPUOpen będzie zawierało wiele narzędzi, efektów, bibliotek graficzny  i SDK’ów takich jak: TressFX 3.0, GeometryFX, AOFX — Ambient Occlusion–, ShadowFX, LiquidVR SDK oraz Sample z DX11 i DX12.

O #3

Dzięki temu, że program będzie otwarty deweloperzy będą mogli wymieniać się informacjami, czy też rozwiązaniami danego problemu, co na pewno zbliży ich do siebie i pozwoli im na szerszą współpracę.

O #4

Program ma zostać udostępniony w styczniu nowego roku.


Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij