Konsolowcy będą mieli możliwość wyboru pomiędzy lepszą płynnością, a wyglądem w The Division.

/Konsolowcy będą mieli możliwość wyboru pomiędzy lepszą płynnością, a wyglądem w The Division.

Wszyscy wiemy, że konsole obecnej generacji mocno odstają od komputerów stacjonarnych pod względem wydajności i zazwyczaj kupują je osoby, którym nie przeszkadza mniejsza ilość klatek na sekundę, niższa rozdzielczość i ogólnie gorsza grafika. Czy w takim razie za przełom należy uznać możliwy wybór ustawień graficznych w Tom Clancy’s The Division?

Jake z kanału Team Epiphany przeprowadził swoisty wywiad z jednym z developerów nowego tytułu, w którym dowiedzieliśmy się ciekawego faktu – na konsolach będzie opcja wyboru pomiędzy wyższymi klatkami a lepszym oświetleniem.

Włączenie tej opcji  ma pomóc w utrzymaniu wyższej płynności, co może się przydać w przypadku gdyby konsole nie dały rady z jej wymaganiami i da nam przewagę nad naszymi przeciwnikami w trybie multiplayer.

Jeśli większa ilość producentów gier da użytkownikom konsol możliwość takiego wyboru być może nie będą się oni musieli martwić o źle działające gry i będą się mogli w pełni cieszyć płynną rozgrywką. Jednak Tom Clancy’s The Division nie jest pierwszą grą wprowadzającą taką opcje. Prekursorem tego zjawiska byli twórcy The Last of Us: Remastered. którzy pozwalali obniżyć jakość cieni i odblokować FPS z 30 na 60 klatek na sekundę.

A co wy, niezależnie od platformy stawiacie na pierwszym miejscu? Płynność czy może jakość grafiki?  Jesteśmy bardzo ciekawi waszych odpowiedzi!

By | 2016-02-10T21:59:32+00:00 Luty 7th, 2016|Gry, Newsy|1 Comment

One Comment

  1. Mateusz Kroplewski 7 lutego 2016 at 17:47

    Oczywiście że płynność ! Według mnie 30 fps jest niegrywalne.

Leave A Comment