Mionix: kolorowa rewolucja

Nowe strona internetowa, design opakowań, produkty i wizja stojąca za marką – tak w praktyce prezentują się zmiany w brandzie Mionix. Jak dokładnie wygląda rewolucja w przypadku szwedzkiego producenta?

Szwedzi postanowili dokonać rewolucji wizerunkowej, wychodząc poza wąski krąg geeków i uczynić ze swoich produktów element stylu życia. Mionix chce przy tym, by biurka graczy, artystów i zwykłych użytkowników komputerów stały się znacznie weselszym miejscem.

Realizacji tego celu służy wprowadzenie popularnej myszki Castor w nowych kolorach lukru, lodów, francuskich frytek i rekiniej płetwy, lub klasycznie rzecz ujmując: różowym, turkusowym, żółtym i szarym. Do tego dochodzi standardowy już dla Castora czarny.

To jednak nie koniec niespodzianek, bowiem Mionix ujawnił także, że wkrótce wypuści na rynek zupełną nowość w swojej ofercie: długie podkładki pod nadgarstki, w czterech, wymienionych już, wariantach kolorystycznych (z pominięciem szarego).

 

Dodatkowo każdy z long padów ozdobiony będzie wzorami odpowiadającymi nazwom kolorów. Te same ikony pojawiły się także na odświeżonych opakowaniach do produktów szwedzkiego producenta.

Wkrótce powinny pojawić się informacje związane z kolejnymi nowymi produktami od Mionix, dlatego warto śledzić odmienioną stronę internetową producenta, jak i jego konto twitterowe, by być na bieżąco ze wszystkimi nowinkami.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij