Nvidia Pascal w pełni wspiera obliczenia asynchroniczne!

Obecna generacja kart graficznych przy zastosowaniu DirectX 12 wypadała różnie.
Raz wydawcom Rise of the Tomb Raider pomogła Nvidia, przez co czerwoni nie mieli lekko.
Z drugiej strony mamy np. Ashes of the Singularity, gdzie to AMD dorzuciło kilka groszy od siebie, a karty zielonych łapały zadyszkę.
W Dx 12 Maxwell’e miały problem z obliczeniami asynchronicznymi, które to w pełni obsługiwała architektura GCN.

Nvidia oficjalnie ogłosiła, że nowa generacja kart graficznych Pascal będzie w pełni obsługiwała obliczenia asynchroniczne. Czyżby AMD straciło właśnie swoją kartę przetargową?

Przy okazji tego ogłoszenia do sieci wyciekły screeny z gry Ashes of the Singularity z wynikami GTX 1080.

Pamiętajmy jednak, że Maxwelle też miały wspierać Async Compute, a jednak okazało się to nieprawdą.
W tym wypadku jednak wydaje się to całkiem prawdopodobne. 

1

2

3

4 5 6

W takim natłoku informacji pozostaje nam jedynie czekać na odpowiedź rywala –  AMD, który ma pokazać swoje karty na konferencji w Makao.

Źródło: http://videocardz.com/

 


Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij