Titanfall 2 – wymagania wersji PC i dostępne opcje graficzne

/Titanfall 2 – wymagania wersji PC i dostępne opcje graficzne

Titanfall 2 – jeden z głośniejszych tytułów mających się pojawić w październiku. EA ogłosiło że nie odbędą się testy trybu dla wielu graczy, przez co Ci obawiali się że optymalizacja nie będzie na wysokim poziomie.

titanfall2

Teraz jednak chyba mogą odetchnąć – po poznaniu wymagań sprzętowych oraz możliwych do ustawienia opcji graficznych.
Nie zabraknie paska regulowania FOV (pole widzenia), wbudowanego trybu testowania wydajności (benchmark), wsparcia 4K czy > 60 Hz oraz narzędzia FairFight, które będzie uniemożliwiało oszukiwanie.

Minimalne wymagania

System – Win 7/8/8.1/10 64bit
Procesor – Intel Core i3-3600t lub odpowiednik AMD
RAM – 8GB
Ilość miejsca na dysku – 45GB
Karta graficzna – NVIDIA Geforce GTX 660 2GB, AMD Radeon HD 7850 2GB
DirectX – 11
Rekomendowane:
System – Win 7/8/8.1/10 64bit
Procesor  – Intel Core i5-6600 lub odpowiednik
RAM – 16GB
Ilość miejsca na dysku  – 45GB
Karta graficzna – NVIDIA Geforce GTX 1060 6GB, AMD Radeon RX 480 8GB
DirectX – 11
Ultra 4K 60 fps
System – Win 7/8/8.1/10 64bit
Procesor – Intel Core i7-6700k lub odpowiednik
RAM – 16GB
Ilość miejsca na dysku – 45GB
Karta graficzna – NVIDIA Geforce GTX 1080 8GB
DirectX – 11
Opcje wideo dostępne w grze:
  • Anti-Aliasing – None, TSAA, MSAA (2x, 4x, 8x)
  • Ambient Occlusion – Enabled, Disabled
  • Aspect Ratio – 4:3, 16:9, 16:10, 21:9
  • Brightness – Slider
  • Display Mode – Fullscreen, Windowed
  • Dynamic Spot Shadows – Enabled, Disabled
  • Effects Detail – Low, Medium, High
  • FOV – Slider
  • Impact Marks – Disabled, Low, High
  • Model Detail – Low, Medium, High
  • Ragdolls – Low, Medium, High
  • Spot Shadow Detail – Disabled, Low, High, Very High
  • Sun Shadow Detail – Disabled, Low, High, Very High
  • Texture Filtering – Bilinear, Trilinear, Anisotropic (2x, 4x, 8x, 16x)
  • Texture Quality – Low, Medium, High, Very High, Insane
  • V-Sync – V-Sync Disabled, Double buffered V-sync, Triple buffered V-Sync, NVIDIA Adaptive V-Sync, NVIDIA Adaptive Half-refresh V-Sync, Dynamic V-Sync
Inne cechy charakterystyczne dla wersji PC:
  • Do 144 fps (na 60 Hz wyświetlaczu z wyłączonym V-Sync możliwe jest do 144 fps)Uncapped framerate up to 144fps
  • Pełna dowolność ustawiania klawiszologii
  • Włączanie/wyłączanie akceleracji myszy
  • Indywidualne pliki lokalizacyjne audio, w celu zmniejszenia ilości ściąganych danych i zajętości dysku
  • Wsparcie dla padów, z wieloma konfiguracjami i opcjami czułości
  • Zapis stanu gry i konfiguracja – zapisywane w chmurze (konfiguracja grafiki i sterowania – w plikach .txt)
  • Chat głosowy i tekstowy
  • Funkcja anti-cheat w trybie multiplayer

[su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=4VlSMFbAp8E” width=”440″ height=”300″]

[su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=UIXA3v-T2zs” width=”440″ height=”300″]

źródło: dsogaming
By | 2016-09-23T16:21:46+00:00 Wrzesień 23rd, 2016|Gry, Newsy|0 Comments

Leave A Comment