Boisz się? W tej grze będziesz miał przez to trudniej!

Naos QG to pierwsza na świecie mysz z sensorami skórno-galwanicznym, która potrafi m.in. mierzyć puls. Taka funkcja aż prosi się, żeby wykorzystać ją w grach survival horror. O efektach niecodziennego podejścia do tematu możemy przekonać się dzięki współpracy Mionixa ze studiem Flying Mollusk, twórcami gry Nevermind.

Nevermind to przygodowy horror, w którym gracz wędruje po świecie wykreowanym przez umysły osób cierpiących w skutek traum psychicznych. Tytuł ten reklamowany jest  jako ”Biofeedback game”, a więc kluczowym elementem dla rozgrywki mają być dane biometryczne gracza. Tylko jak mogą one wpłynąć na samą grę?

Po podpięciu Naos QG gra analizuje puls gracza, a następnie specjalny algorytm przekłada odczuwany przez użytkownika strach i stres na poziom trudności w Nevermind. Im gracz jest bardziej zdenerwowany, tym gra staje się… trudniejsza.

Dzieło studia Flying Mollusk w połączeniu z Naosem QG uczą więc umiejętności zachowania spokoju w bardzo stresujących sytuacjach. W ten sposób gaming wychodzi poza sferę rozrywki, dostarczając narzędzi do pracy nad sobą, mającej przełożenie zarówno na życie osobiste, jak i zawodowe. Czy ten innowacyjny pomysł będzie impulsem dla innych firm, by śmielej eksperymentowały na polu rozgrywki?

 

źródło: informacje prasowe Mionix

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij