Konsolowcy będą mieli możliwość wyboru pomiędzy lepszą płynnością, a wyglądem w The Division.

Wszyscy wiemy, że konsole obecnej generacji mocno odstają od komputerów stacjonarnych pod względem wydajności i zazwyczaj kupują je osoby, którym nie przeszkadza mniejsza ilość klatek na sekundę, niższa rozdzielczość i ogólnie gorsza grafika. Czy w takim razie za przełom należy uznać możliwy wybór ustawień graficznych w Tom Clancy’s The Division?

Jake z kanału Team Epiphany przeprowadził swoisty wywiad z jednym z developerów nowego tytułu, w którym dowiedzieliśmy się ciekawego faktu – na konsolach będzie opcja wyboru pomiędzy wyższymi klatkami a lepszym oświetleniem.

Włączenie tej opcji  ma pomóc w utrzymaniu wyższej płynności, co może się przydać w przypadku gdyby konsole nie dały rady z jej wymaganiami i da nam przewagę nad naszymi przeciwnikami w trybie multiplayer.

Jeśli większa ilość producentów gier da użytkownikom konsol możliwość takiego wyboru być może nie będą się oni musieli martwić o źle działające gry i będą się mogli w pełni cieszyć płynną rozgrywką. Jednak Tom Clancy’s The Division nie jest pierwszą grą wprowadzającą taką opcje. Prekursorem tego zjawiska byli twórcy The Last of Us: Remastered. którzy pozwalali obniżyć jakość cieni i odblokować FPS z 30 na 60 klatek na sekundę.

A co wy, niezależnie od platformy stawiacie na pierwszym miejscu? Płynność czy może jakość grafiki?  Jesteśmy bardzo ciekawi waszych odpowiedzi!

  • Mateusz Kroplewski

    Oczywiście że płynność ! Według mnie 30 fps jest niegrywalne.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij