Nvidia Pascal w pełni wspiera obliczenia asynchroniczne!

/Nvidia Pascal w pełni wspiera obliczenia asynchroniczne!

Obecna generacja kart graficznych przy zastosowaniu DirectX 12 wypadała różnie.
Raz wydawcom Rise of the Tomb Raider pomogła Nvidia, przez co czerwoni nie mieli lekko.
Z drugiej strony mamy np. Ashes of the Singularity, gdzie to AMD dorzuciło kilka groszy od siebie, a karty zielonych łapały zadyszkę.
W Dx 12 Maxwell’e miały problem z obliczeniami asynchronicznymi, które to w pełni obsługiwała architektura GCN.

Nvidia oficjalnie ogłosiła, że nowa generacja kart graficznych Pascal będzie w pełni obsługiwała obliczenia asynchroniczne. Czyżby AMD straciło właśnie swoją kartę przetargową?

Przy okazji tego ogłoszenia do sieci wyciekły screeny z gry Ashes of the Singularity z wynikami GTX 1080.

Pamiętajmy jednak, że Maxwelle też miały wspierać Async Compute, a jednak okazało się to nieprawdą.
W tym wypadku jednak wydaje się to całkiem prawdopodobne. 

1

2

3

4 5 6

W takim natłoku informacji pozostaje nam jedynie czekać na odpowiedź rywala –  AMD, który ma pokazać swoje karty na konferencji w Makao.

Źródło: http://videocardz.com/

 

By |2016-05-12T09:48:15+00:00Maj 12th, 2016|Newsy, Sprzęt|0 Comments

Leave A Comment